Monday, January 30, 2012

Hari Pertama Abang dan Adik Masuk sekolah (04 Jan 2012)

Dah lama mama tak sempat nak updated gambar2 terbaru cinta hati mama ni. Baru sempat hari ni nak update. Tak apalah. Memori mama masih kuat lagi nak tulis cerita ni. Ni semua gambar2 abang dan adik yg mama n abah ambik masa hari first abang dan adik sekolah iaitu pada 04 Januari 2012. Tarikh ni abang Arif dah masuk Darjah 1 dan adik Zakiah pulak masuk kelas Pra Sekolah 5 Tahun. Hari mula ni, abang dan adik sangat bersemangat bangun awai pagi untuk ke sekolah. Riuh rendah rumah di awai pagi. Masing2 sibuk dan bersemangat. Mama pun cuti hari ni.
Alhamdulillah, sampai ke hari mama tulis blog ni rasanya dah 2 minggu lebih abang dan adik bersekolah. Alhamdulillah, hingga ke hari ni abang dan adik tetap bersemangat seperti biasa. Moga akan terus kekal spt ni dan moga anak2 mama dan abah ni akan beroleh kejayaan dan ilmu yg bermanafaat. Amin.
Ambik gambar dulu sebelum pi sekolah. Masa ni dalam pukui 7.15 pagi
Abang dan adik sangat bersemangat sbb dapat satu sekolah
Sempat lagi pose dgn adik Adam
Arif yg rilek saja dalam kelas. Masa ni dah lepas masa rehat di kantin
Gambar adik dalam kelas. Duduk sebelah dgn Teh (panggilan nama di rumah teh. Nama betui Teh mama tak ingat. Klu x salah nama dia I'zzad)
Apa yg adik buat ni???
Masa nak balik dah.....masing2 pakai kasut. Adik tgh sibuk pakai kasut. Fitri tgh sibuk kalih stokin. Fitri tu kawan yg duduk di rumah Mak yg sama dgn adik. Maka time balik sekolah, depa akan balik sama2.

No comments:

Post a Comment